tirsdag den 26. februar 2008

Eskeplet 20/2-08

Jeg havde planlagt en udflugt til Eskeplet for at lukke et par huller på min ”DOF-Østjylland” liste. RSN, RDN, MO og Tue var inviteret med, men de måtte alle melde afbud. Første stop var ved Hald Sø, hvor en Sølvhejre havde opholdt sig igennem længere tid. Hejren blev spottet med det samme, og jeg fortsatte hurtigt mod nord igen.
Eskeplet bød på Stor Præstekrave og en 2K Havørn som det mest interessante. På vejen hjem lavede jeg tre nye arter til Landskampen i form af Kirkeugle, Skovhornugle og Fjeldvåge.

Billederne fra turen er til salg, og der er mange flere i samme gode kvalitet. Hvis du er interesseret i at købe, så kan undertegnede kontaktes. Husk på, at de er signeret! De kan erhverves for den nette sum af 554 gram rav pr. stk.
SSL

Kirkeugle i Østjylland. Endnu et super billede fra min hånd.


2k Havørn

Ingen kommentarer: